25 sie 2015

Liebster Blog Award


LBA! Dziękuuuję bardzo Amandzie z {http://blackstars-of-the-future.blogspot.ie/ I http://alternatywny-swiat-dramione.blogspot.ie/} za nominację! : * W końcu po tak długim czasie, biorę się za to, a z niektórych pytań jestem wręcz zadowolona! To do dzieła. (btw, powinnam ruszyć cztery litery do góry i położyć się spać, mamy 02;45...-.- mądra Irlandka) 

Co to LBA? 
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Jakie są Twoje ulubione dwie postacie z dowolnych książek ( jedna męska, druga żeńska) i dlaczego?


Męską będzie Jace, albo Magnus z Darów Anioła, ciężko jest mi jednak wybrać tą jedną postać. Pomijając historię Cassandry z plagiatem, wykreowała tą dwójkę fajnie, czasami wręcz nie mogłam się doczekać, aż znowu się pojawią w tekście. Każda dziewczyna/kobieta kocha bad boya, zwłaszcza takiego, co okazuje się być dobry dla swojej wybranki. Arogancja, pewność siebie, poczucie humoru i teksty Jace sprawiły, że zauroczyłam się nim od pierwszych linijek. Co do Mangusa, zawsze wyobrażałam sobie, że wygląda jak były mąż Katy Perry (byłam jedyna?! ; o). Jego usposobienie, poczucie humoru, a przede wszystkim Alec - mogłaby powstać o nich książka^^ 
Co do żeńskiej... no cóż, ciężki orzech do zgryzienia, ale może Hermiona (bo często zazdroszczę jej tego, jaka jest) albo Lucie z Edukacji Kopciuszka. ( siedziałam nad tą żeńską postacią 10 minut! czyi można tez uznać, że nie mam ulubionej : )) 

"Czytałam w Twoich fusach od herbaty, pamiętasz, Nocny Łowco? Nie zakochałeś się jeszcze w niewłaściwej osobie? - Niestety, Damo Nieba, moją jedyną prawdziwą miłością pozostaje ja sam. 
- Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. 
- Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej"

2. Harry Potter, Igrzyska Śmierci czy Dary Anioła i dlaczego?

Igrzysk nie czytała, a pomiędzy pozostałą dwójką wybiorę zdecydowanie Pottera. Uwielbiam DA, ale to Potter przekazuje nam dużo ważnych wartości, uczy wielu rzeczy i naprawdę każde dziecko powinno choć raz przeczytać tą serię! 

3. Czy znasz film/serial, który jest LEPSZY od książki?


Tak, tak! Idealne pytanie dla mnie. Szkoła uczuć, która została nakręcona na podstawie książki "Jesiennej Miłości" N. Sparksa. Książka ma BARDZO poetycki styl moim zdaniem, za bardzo. Dłużyła się i lała jak flaki z olejem, nie zliczę ile razy chciałam rzucić nią w cholerę i nie kończyć. Film znam na pamięć, jak tylko leci w TV, to siadam na kanapie, i jak zaczarowana wpatruję się w ekran. Mimo, że widziałam go już ponad piętnaście razy, to dalej łapie za serce, dalej rozmazuje makijaż i więzi głos w gardle, bo można się popłakać. Gdybym nie kochała tak happy endów, to zdecydowanie napisałabym Dramione inspirowane tą historią, bo Jamie i Logan to takie Dramione w świecie bez magii <3 

4. Czy jest osoba < ew. osoby> , której zawdzięczasz powstanie bloga oraz jego działanie? Kogoś, kto pomaga, napędza i ogólnie był od początku?

Emmmm, tu bd krótko: nie. Może tylko sobie i mojej czternastoletniej wersji, co dała sobie spokój z pisaniem wtedy, bo było to prawie blogaskowe i poczekała aż do tego dojrzeje : ) 

5. Dramione czy Sevmione oraz Blanda czy Blinny? *musiałam*

Przeprasza, Amanada, ale Bluna & Druna for ever, zwłaszcza po Tying The Nott <3

6. Jaka była Twoja pierwsza książka, NIE BĘDĄCA BAJKĄ, po którą sięgnęłaś/sięgnąłeś?

Bajki czytała mi tylko mama, jak byłam mała. Sama w czytanie wkręciłam się dopiero w 5-6 klasie (nie pamiętam dokładnie) po przeczytaniu jednej jedynek lektury Ten Obcy - polecam ją wszystkim. 
Chociaż nie, wait! Jak miałam siedem lat i jeszcze kiepsko czytałam, mama czytała mi O Psie, Który Jeździł Koleją! Cudowna książka, chwytająca za serce, wyciskacz łez. Na pewno one dwie znajdą się kiedyś na mojej półce, a o psie przeczytam synkowi. 

7. Jakie są Twoje ulubione bajki Disneya? ( można podać max.5)
  1. Strażnicy Marzeń <3 
  2. Jak Wytresować Smoka!
  3. Piękna i Bestia
  4. Król Lew 1&2
8. Czy masz jakieś gadżety, bądź ubrania z HP? Jeżeli tak, to się pochwal, a jeżeli nie to powiedz, co byś chciał/chciała? :D
  1. Branzoletka z insygnią, złotym zniczem, ale niestety jest za duża :< smuteczek.
  2. koszulkę Slytherinu <3 w końcu mój dom! 
9. Jesteś osobą towarzyską, czy raczej nie?


Zależy. Jeśli z kimś znam się zajebiście, to jestem towarzyska, tak samo, gdy kogoś nie znam kompletnie, ale nie jestem równocześnie w otoczeniu osób, co mnie znają, bo wtedy włącza mi się blokada w głowie i się MEGA wstydzę. 

10. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłeś/aś?

Yhmm. Spałam w piwnicy z trzema innymi chłopakami, chyba nie nawet tydzień po tym, jak ich poznałam, a wszystko dzięki przyjacielowi (którego już niestety z nami nie ma), z którym pisałam przez rok, nim się z nim spotkałam. Ta noc, była drugi raz jak się widzieliśmy. I wieśniak zostawił mnie samą, bo był GŁODNY. Swoją drogą, ja z nim same szalone rzeczy robiłam, ale za dużo by pisać <3 

11. Czy lubisz, bądź shippujesz Blandę? :D

Jeszcze jej nie znam! Ale jak odświeżysz ją, to postaram się przeczytać. 


Ja nie nominuję nikogo, bo w sumie nie mam kogo. Chyba że, Patronuska i Kiercia będą na to chętne, wtedy wykrzesam z rękawa 11 pytań ode mnie : ) 

Chciałam tylko powiedzieć, że dzięki Wam zdobyłam pierwsze miejsce na bloga miesiąca w Katalogu Granger! Dziękuję, jesteście kochani : ) : *

PS: 10 już teoretycznie jest, ale w tej chwili w rękach Katji.
PS2: Zapraszam na moje tłumaczenie Theomione Tying The Nott jeśli jeszcze Ciebie tam nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz