27 sie 2015

O Irlandce

Autorka | Tłumaczka

Siostra | Mama | Ukochana

21 latka, która czasami wciąż zachowuje się jak nastolatka. 


W świecie fanfiction znalazłam się 2005 roku, kiedy na fali było Tokio Hotel. Do dziś pamiętam moje ulubione opowiadanie o Tomie, gdzie główna bohaterka wyglądała jak Christina Aguilera w czarnych włosach i mówiła na niego "gwiazdeczka". I do dziś żałuję, że zostało ono usunięte z onetu przez autorkę. Kiedy po dwóch latach TH zaczęło znikać z blogowej sfery, szukałam czegoś, co by mi je zastąpiło i znalazłam! 


DRAMIONE.
Najlepsze. Idealne. połączenie postaci z Harry'ego Pottera jakie istnieje.

Jak wyżej napomknęłam wciąż zachowuję się jak moje "szesnastoletnie ja", co nie zmienia faktu, że dużo wydoroślałam od czasu, gdy miałam te naście lat. Myślę, że perspektywa bycia młodą mamą, jeszcze w szkole, to z tobą robi. Więc powiedzmy, że jestem gdzieś pośrodku swojej podróży w dorastaniu. 

M. uważa, że jestem leniwą wredotą, do tego czasem pyskatą, ale z natury jestem potulna jak baranek, naprawdę! Uśmiecham się, przytakuję, całuję zdarte kolanka A. i kocham ciepłe kolory ( nie licząc butelkowej zieleni - the best colour ever <3 ) i dalej jestem fanką Tokio Hotel, a Pezet już na zawsze będzie moim niedoszłym mężem! Chyba, że mam zły dzień, wtedy nie podchodzić do mnie bez kija, bo będę gryź, psioczyć i użerać. 


Prywatnie: Nasze Małe Rzeczy (pamiętnik, diy, gotowanie, etc)
Theomione: Tying The Nott 
FanFiction.net: irlandka94

Kontakt: irlandka94@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz